Vacature: Administratief bediende - Wegenis

Zin in een zinvolle job? Gemotiveerd om deel te nemen aan de uitdaging van de modernisering van de openbare diensten? Kom dan bij ons werken in de gemeente Oudergem.

Wie zijn we

Oudergem is een gemeente in het zuidoosten van Brussel. Door haar ligging aan de rand van het Zoniënwoud en haar positie als toegangspoort tot de stad is ze een echt laboratorium voor ruimtelijke ordening en stadsontwikkeling met respect voor mens en milieu.

Van kinderopvang tot stedenbouw, openbare ruimten, onderwijs en cultuur, de gemeente Oudergem moet deze thema's voortdurend integreren in de kern van haar opdrachten van openbare dienst.

De gemeente Oudergem lanceert een aanwervingsprocedure voor de aanwerving van een administratief assistent voor de dienst Wegenis.

Profiel

De administratief/technisch assistent zorgt ervoor dat de aanvragen voor de dienst Wegenis, die afkomstig zijn van verschillende kanalen, worden samengebracht in een overzicht, geregistreerd, doorgestuurd naar de verschillende teams en uitgevoerd.

Dag in, dag uit assisteert hij/zij de wegonderhoudsmanagers bij hun administratieve taken en zorgt hij/zij ervoor dat beslissingen worden opgevolgd, evenals het monitoren en beheren van het schema voor openbare reiniging. Hij/zij helpt ervoor te zorgen dat de planning wordt nageleefd, beheert de werkorders en zorgt ervoor dat de verschillende taken worden voltooid/afgesloten.

Algemene voorwaarden

  • Minimaal een diploma hoger secundair onderwijs of een erkend gelijkwaardig diploma of certificaat;
  • Computervaardigheden (Outlook, Excel, Office suite, scannen),
  • Aanpassingsvermogen en jongleren tussen administratief werk en praktisch werk;
  • Analytische geest en grondigheid
  • Rijbewijs B verplicht

Specifieke vaardigheden

  • Kennis van het Allopronet-programma
  • Vertrouwd zijn met de applicatie FixMyStreet
  • Pda-tablets gebruiken
  • Vertrouwd zijn met het programma I pano
  • Beheersen van het gebruik van bewakingscamera's en hun software (VLC)
  • P.V.s. schrijven in Inforius
  • Alle administratieve verzoeken van de afdeling beheren.
  •  Klachten met betrekking tot de PP-garageteams beheren.

Ons aanbod

  • Een afwisselende baan met eigen inbreng, een fulltime contract (onbepaalde tijd) met volop opleidingsmogelijkheden.
  • Een salaris volgens de ambtenarenbarema's van niveau C (vakantiegeld en eindejaarspremie), maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en de mogelijkheid tot een tweetaligheidspremie (via het Selor-examen). Alle nuttige anciënniteit wordt teruggenomen.
  • Bijdrage in de abonnementskosten van het openbaar vervoer, gratis MIVB-abonnement.
  • Een aantrekkelijke vakantieregeling.

Interesse?

Stuur je cv, motivatiebrief en een kopie van je diploma naar jobs@auderghem.brussels.

Sluitingsdatum voor sollicitaties: 25/03/2024

De kandidaten die worden gekozen, zullen voor een schriftelijke test op 2 april 2024 uitnodigen.

De lokale overheid gaat actief om met diversiteit door gelijke kansen, gelijke behandeling en gelijke toegang tot selectie te garanderen voor al haar kandidaten.