Vacatures
Elke dag ontvangen wij heel wat sollicitaties van mensen die bij het gemeentebestuur willen werken.
Wij kunnen niet alle gegevens bijhouden die u ons opstuurt. Wij stellen dan ook een andere werkwijze voor: u geeft ons alleen uw mailadres en wij sturen u per e-mail alle werkaanbiedingen die we publiceren.
Ben je op zoek naar een werkomgeving ten dienste van de gemeenschap? Wil je een betekenisvolle functie uitoefenen die dicht bij de mens staat? Sluit je dan aan bij het OCMW van Oudergem.
Het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn (OCMW) is op zoek naar een Maatschappelijk.e Assistent.e voor een voltijds contract van bepaalde duur van zes maanden, graad BH. Deze instantie heeft als missie om personen en gezinnen de nodige sociale hulp te bieden, zodat iedereen een leven kan leiden dat in overeenstemming is met de menselijke waardigheid. In dit kader kan het aan elke persoon die op zijn grondgebied woont sociale hulp en/of verschillende diensten bieden (juridische bijstand, schuldbemiddeling, hulp bij tewerkstelling, thuiszorg, plaatsing in een rusthuis, enz.).
Als OCMW van het Brusselse Gewest, streven we er, hoewel we een structuur op menselijke schaal blijven, naar om dicht bij de begunstigden te staan. Deze aanpak stelt ons in staat om gepersonaliseerde en attente ondersteuning te bieden aan elk van onze begunstigden, rekening houdend met hun specifieke behoeften en individuele situatie. Ons doel is om onze begunstigden gedurende hun hele traject te begeleiden, hen te helpen hun moeilijkheden te overwinnen en hun kwaliteit van leven op duurzame wijze te verbeteren.
Algemene missie van de functie
Zorgen voor begeleiding van de gebruikers bij het oplossen van hun moeilijkheden (sociaal, medisch, psychosociaal, financieel, administratief, enz.) om hen in staat te stellen een leven te leiden dat in overeenstemming is met de menselijke waardigheid.
De autonomie van de gebruikers bevorderen door middel van voortdurend kwaliteitswerk; toezien op de naleving van de werkregels en -procedures, termijnen, geldende voorschriften, alsmede de beginselen van deontologie.
Hoofdactiviteiten
- Ontvangst, analyse, targeting en verwerking van alle verzoeken per telefoon, fax, email, post of persoonlijk: integratie-inkomen, buitenlanders, diverse financiële hulp, voorschotten op sociale uitkeringen, bankgaranties, huisvesting zoeken, verblijfshuizen, medische kosten, voedselhulp, aanvraag voor inschrijving op een referentieadres, enz.;
- Sociale permanenties volgens het schema vastgesteld door de hoofdmaatschappelijk werker;
- Inschrijving in het register van aanvragen en afgifte van ontvangstbewijs aan de aanvrager;
- Verzamelen van relevante informatie;
- Huisbezoeken;
- Oplossingen voorstellen, projecten ontwikkelen met gebruikers en de opvolging ervan verzekeren;
- Rapporten opstellen voor presentatie aan het Comité en voorleggen aan de hoofdmaatschappelijk werker.
- Zorgen voor informatie- en samenwerkingswerk met verschillende diensten;
- Zorgen voor een goede administratieve behandeling van dossiers.
Uw profiel
- In het bezit zijn van een Maatshappelijk Assistent bachelordiploma of gelijkwaardigheid.
- Bij voorkeur hebt u al ervaring opgedaan in het vakgebied. Ervaring in een openbaar centrum voor maatschappelijk welzijn is een pluspunt.
- Beschikken over goede relationele vaardigheden (actief luisteren en empathie tonen).
- In staat zijn om afstand te nemen en complexe en uiteenlopende situaties te kunnen beheren.
- Vertrouwd zijn met standaard kantoorsoftware.
- Kennis hebben van de wetgeving met betrekking tot het beroep, de instellingen en hun werkingsregels.
Ons aanbod:
- Een salaris volgens de barema's van de overheidsfuncties niveau BH (vakantiegeld en eindejaarspremie), relevante anciënniteit wordt volledig overgenomen.
- Maaltijdcheques (€8/dag).
- Hospitalisatieverzekering.
- Aanvullend pensioen.
- Gratis abonnement op de MIVB en bijdrage aan de abonnementskosten van andere openbare vervoersmiddelen en/of fiets/pedestrian vergoedingen.
- Aantrekkelijk verlofstelsel.
- Een gevarieerde baan met verantwoordelijkheden en persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden met talrijke opleidingsmogelijkheden.
- Een goede balans tussen werk en privéleven.
- De kans om deel uit te maken van een dynamische en ondersteunende dienst.
Hoe solliciteren?
Stuur ons uw CV, motivatiebrief en een kopie van uw diploma als maatschappelijk werker pf gelijkwaardigheid naar het volgende adres: jobs@auderghem.brussels.
We voeren een actief diversiteitsbeleid door gelijke kansen, behandeling en toegang tot selecties voor al haar kandidaten te waarborgen.
De gemeente Oudergem is regelmatig op zoek naar hulpkrachten kinderopvang/kinderverzorg(st)ers om voltijds te werken in haar vier gemeentelijke kinderdagverblijven. Regelmatig moeten vervangposten worden ingevuld, met de mogelijkheid van een contract van onbepaalde duur.
Algemene gegevens
Graad: Technisch assistent
Niveau: C of D
Dienst: Peuterzorg (Kinderdagverblijven)
Vereiste opleiding/ervaring: in het bezit zijn van een getuigschrift hoger secundair onderwijs en een getuigschrift "Hulpkracht Kinderopvang" of "Kinderverzorg(st)er".
Beschrijving van de functie
De hulpkracht kinderopvang/kinderverzorg(st)er is verantwoordelijk voor de opvang van een variërend aantal kinderen van 3 maanden tot 3 jaar. Zijn/haar specifieke taken staan hieronder beschreven.
Opdrachten
- je staat in voor de dagelijkse opvolging van de kinderen onder het toezicht en de leiding van de verpleegkundige-directrice;
- je hebt aandacht voor de algemene ontwikkeling van elk kind, met respect voor zijn of haar eigenheid;
- je treedt ouderschapsondersteunend op;
- je ziet toe op de naleving van de hygiënevoorschriften in de opvangomgeving;
- je bent de bevoorrechte gesprekspartner van de ouders voor het verloop van de dag van het kind;
- je geeft de maaltijden en tussendoortjes aan de kinderen;
- je staat in voor de verzorging van de kinderen (luiers verversen, wassen ...);
- je onderhoudt de opvangruimte en richt deze in;
- je dient de geneesmiddelen op voorschrift toe, net als de door het ONE toegestane basisgeneesmiddelen;
- je maakt de flesjes klaar.
Vereiste vaardigheden (knowhow)
- je bent een initiatiefnemer, hebt organisatietalent en kunt zelfstandig werken;
- je geeft blijk van motivatie en interesse in de functie;
- je leeft de neutraliteitsplicht na en blijft onpartijdig;
- je bent in staat om zowel de gemeentelijke belangen als die van het ONE te behartigen en hebt oog voor de noden van de kinderen die je worden toevertrouwd.
Persoonlijke en sociale vaardigheden en kwaliteiten (softskills)
- je onderhoudt goede relaties met de ouders en het administratieve, technische en paramedische personeel;
- je spreekt beleefd en rustig in elke situatie;
- je bent flexibel op het vlak van de uurroosters en past je aan het werk aan dat zich aandient.
Toelatingsvoorwaarden - profiel
- in het bezit zijn van een getuigschrift hoger secundair onderwijs en een getuigschrift "Hulpkracht kinderopvang" of "Kinderverzorg(st)er"
- zijn/haar burgerlijke en politieke rechten genieten
- beschikken over de vereiste fysieke geschiktheid
- in het bezit zijn van een attest van goed gedrag en zeden (model 2) van niet meer dan 3 maanden oud
- afdoende ervaring in de kinderverzorgingssector is een troef
- slagen voor het mondelinge gesprek, waarbij het redeneervermogen van de kandidaten zal worden beoordeeld, net als hun vermogen om de vereiste opleiding om te zetten in de praktijk
Arbeidsovereenkomst aangeboden door de gemeente Oudergem
- salaris conform gemeentelijke barema's (niveau C voor kinderverzorg(st)ers of D voor hulpkrachten kinderverzorging);
- in aanmerking nemen van de opgebouwde anciënniteit in de overheids- en privésector;
- aangename werkomgeving;
- eindejaarspremie;
- vakantiegeld;
- flexibele werkuren (37,5 uur/week);
- gratis MIVB-abonnement;
- terugbetaling van kosten voor andere openbare vervoerswijzen tot 88%;
- fiets- en voetgangerspremie;
- tweetaligheidspremie op basis van attesten die door SELOR of een andere erkende taalcertificeringsinstantie worden afgeleverd;
- maaltijdcheques van 8 euro;
- hospitalisatieverzekering (tussenkomst van de werkgever of gratis bij het basispakket);
- Opleidingsmogelijkheden;
- aanleg van een wervingsreserve die drie jaar geldig blijft.
Solliciteren
De sollicitatiebrieven, vergezeld van een curriculum vitae, een kopie van het diploma en een uittreksel uit het strafregister van minder dan 3 maanden oud kunnen alleen via e-mail worden gestuurd, aan petiteenfance@auderghem.brussels
Zoekt u een werkomgeving met betekenis? Wilt u een functie uitoefenen die gericht is op menselijke zorg voor onze senioren? Kom dan ons team versterken in Woonzorgcentrum Koningin Fabiola.
Wij zoeken een zorgkundige van niveau C voor dagdienst met een contract van bepaalde duur van 9 maanden, driekwarttijd (75%), om ons team in Woonzorgcentrum Koningin Fabiola te versterken.
Functiebeschrijving
De zorgkundige verleent zorg aan de bewoners, luistert naar hen en reageert op hun verzoeken met respect voor hun persoonlijkheid en waardigheid.
- Basisverzorging van de bewoners uitvoeren, waaronder scheren, haarverzorging en nagelverzorging indien nodig.
- Ervoor zorgen dat het materiaal in orde en schoon is (handdoek, washandje, zeep, tandpasta, borstel, scheermes, enz.).
- De patiënt helpen met aankleden en uitkleden.
- Een lijst opstellen van wat ontbreekt en indien nodig contact opnemen met de families.
- Het eigen ritme van de patiënt respecteren bij het begeleiden naar het toilet of het toiletstoel, op basis van hun verzoeken.
- De toiletstoelen snel legen en desinfecteren.
- De afvoer van de urinekatheters controleren.
- Ontlasting bij afhankelijke patiënten registreren.
- Zorgen voor de hydratatie van de bewoners.
- De positie van de bedlegerige patiënt elke twee uur controleren en de bedden verschonen.
- De maaltijden serveren, ervoor zorgen dat het servies compleet en goed gerangschikt is, dat het voedsel op de juiste temperatuur is en bereid is zoals gevraagd, de patiënt helpen met eten en uitleg geven over het verloop van de maaltijden.
- De overdrachten doornemen.
- Wrijvingen, beschermcompressen, verbanden en steunkousen aanleggen.
- Elke verandering in de toestand van de patiënt melden.
- De zorg aftekenen en observaties noteren op het zorgblad.
- Informatie van naasten verzamelen die het leven kan verbeteren en de aanpassing van de bewoner kan bevorderen (voorkeuren, gewoonten, allergieën, enz.).
- Relevante informatie met de rest van het team delen.
- Deelnemen aan activiteiten en vergaderingen.
- Bijdragen aan de kwaliteitszorg van de instelling.
Profiel
- Minimaal 1 jaar volledige anciënniteit in een rust- en verzorgingstehuis hebben.
- In het bezit zijn van een diploma als zorgkundige.
- Een INAMI-visa bezitten.
- Luistervaardigheid en empathie tonen voor ouderen.
- In staat zijn om effectief te communiceren en samen te werken.
- Vermogen om afstand te nemen.
- Weten hoe je je taken kunt structureren, organiseren en prioriteren.
- Aanpassingsvermogen en emotioneel management.
Hoe solliciteren ?
Gelieve uw CV te sturen naar het volgende adres: jobs@auderghem.brussels.
Ben je op zoek naar een werkomgeving ten dienste van de gemeenschap? Wil je een betekenisvolle functie uitoefenen die dicht bij de mens staat? Sluit je dan aan bij het OCMW van Oudergem.
Het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn (OCMW) heeft als missie om personen en gezinnen de nodige sociale hulp te bieden, zodat iedereen een leven kan leiden dat in overeenstemming is met de menselijke waardigheid. In dit kader kan het aan elke persoon die op zijn grondgebied woont sociale hulp en/of verschillende diensten bieden (juridische bijstand, schuldbemiddeling, hulp bij tewerkstelling, thuiszorg, plaatsing in een rusthuis, enz.).
Als OCMW van het Brusselse Gewest, streven we er, hoewel we een structuur op menselijke schaal blijven, naar om dicht bij de begunstigden te staan. Deze aanpak stelt ons in staat om gepersonaliseerde en attente ondersteuning te bieden aan elk van onze begunstigden, rekening houdend met hun specifieke behoeften en individuele situatie. Ons doel is om onze begunstigden gedurende hun hele traject te begeleiden, hen te helpen hun moeilijkheden te overwinnen en hun kwaliteit van leven op duurzame wijze te verbeteren.
Algemene missie van de functie
Zorgen voor begeleiding van de gebruikers bij het oplossen van hun moeilijkheden (sociaal, medisch, psychosociaal, financieel, administratief, enz.) om hen in staat te stellen een leven te leiden dat in overeenstemming is met de menselijke waardigheid.
De autonomie van de gebruikers bevorderen door middel van voortdurend kwaliteitswerk; toezien op de naleving van de werkregels en -procedures, termijnen, geldende voorschriften, alsmede de beginselen van deontologie.
Hoofdactiviteiten
- Ontvangst, analyse, targeting en verwerking van alle verzoeken per telefoon, fax, e-mail, post of persoonlijk: integratie-inkomen, buitenlanders, diverse financiële hulp, voorschotten op sociale uitkeringen, bankgaranties, huisvesting zoeken, verblijfshuizen, medische kosten, voedselhulp, aanvraag voor inschrijving op een referentieadres, enz.;
- Sociale permanenties volgens het schema vastgesteld door de hoofdmaatschappelijk werker;
- Inschrijving in het register van aanvragen en afgifte van ontvangstbewijs aan de aanvrager;
- Verzamelen van relevante informatie;
- Huisbezoeken;
- Oplossingen voorstellen, projecten ontwikkelen met gebruikers en de opvolging ervan verzekeren;
- Rapporten opstellen voor presentatie aan het Comité en voorleggen aan de hoofdmaatschappelijk werker.
- Zorgen voor informatie- en samenwerkingswerk met verschillende diensten;
- Zorgen voor een goede administratieve behandeling van dossiers.
Uw profiel
- In het bezit zijn van een maatshappelijk assistent bachelordiploma of gelijkwaardigheid.
- Bij voorkeur hebt u al ervaring opgedaan in het vakgebied. Ervaring in een openbaar centrum voor maatschappelijk welzijn is een pluspunt.
- Beschikken over goede relationele vaardigheden (actief luisteren en empathie tonen).
- In staat zijn om afstand te nemen en complexe en uiteenlopende situaties te kunnen beheren.
- Vertrouwd zijn met standaard kantoorsoftware.
- Kennis hebben van de wetgeving met betrekking tot het beroep, de instellingen en hun werkingsregels.
Ons aanbod:
- Een salaris volgens de barema's van de overheidsfuncties niveau BH (vakantiegeld en eindejaarspremie), relevante anciënniteit wordt volledig overgenomen.
- Maaltijdcheques (€8/dag).
- Hospitalisatieverzekering.
- Aanvullend pensioen.
- Gratis abonnement op de MIVB en bijdrage aan de abonnementskosten van andere openbare vervoersmiddelen en/of fiets/pedestrian vergoedingen.
- Aantrekkelijk verlofstelsel.
- Een gevarieerde baan met verantwoordelijkheden en persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden met talrijke opleidingsmogelijkheden.
- Een goede balans tussen werk en privéleven.
- De kans om deel uit te maken van een dynamische en ondersteunende dienst.
Hoe solliciteren?
Stuur ons uw CV, motivatiebrief en een kopie van uw diploma als maatschappelijk werker pf gelijkwaardigheid naar het volgende adres: jobs@auderghem.brussels.
We voeren een actief diversiteitsbeleid door gelijke kansen, behandeling en toegang tot selecties voor al haar kandidaten te waarborgen.
Wil je actief bijdragen aan de stedelijke ontwikkeling in een dynamische gemeente die volop in evolutie is? Sluit je aan bij ons team als Controleur en Beheerder van stedenbouwkundige vergunningen.
De Gemeentelijke Administratie van Oudergem is momenteel op zoek naar een voltijdse controleur/beheerder van aanvragen voor stedenbouwkundige vergunningen en stedenbouwkundige inlichtingen voor een contract van onbepaalde duur.
Oudergem is een gemeente in de zuidoostelijke rand van Brussel. De ligging aan de rand van het Zoniënwoud en de status als stadspoort maken het een echt laboratorium op het gebied van ruimtelijke ordening en stedelijke ontwikkeling, waarbij de mens en zijn leefomgeving centraal staan.
Van kinderopvang tot stedenbouw, over openbaar domein, onderwijs en cultuur, de gemeentelijke administratie van Oudergem integreert deze uitdagingen voortdurend in haar kerntaken van openbare dienstverlening.
Algemene opdrachten
De stedenbouwkundige controleur ziet toe op de naleving van de voorschriften voor een harmonieuze ruimtelijke ordening en de levenskwaliteit van de inwoners.
De beheerder van stedenbouwkundige vergunningen behandelt aanvragen waarbij de nadruk ligt op de architecturale, landschappelijke en comfortaspecten van de projecten. Hij/zij past de richtlijnen van het College en de geldende regelgeving toe, begeleidt dossiers tot de vergunning wordt verleend en adviseert zowel de burgers als de gemeentelijke administratie over stedenbouwkundige kwesties.
Hoofdactiviteiten van de functie
- Opvolging van stedenbouwkundige overtredingen: technische en administratieve opvolging van dossiers, behandeling van klachten, onderzoek, vaststellingen, opstellen en opvolgen van processen-verbaal, evenals het schrijven van rapporten en brieven.
- Beheer van klachten: behandeling van officiële klachten en, indien nodig, deelname aan bezoeken van eigendommen, in samenwerking met een multidisciplinair team voor vragen rond gezondheid en veiligheid.
- Beheer van vergunningsaanvragen: verwerking van aanvragen voor vergunningen en stedenbouwkundige certificaten, analyse van de conformiteit van projecten met de geldende regelgeving, deelname aan vergaderingen en overlegcommissies, het opstellen van rapporten en opvolging van de dossiers.
- Beheer van aanvragen voor stedenbouwkundige inlichtingen: opstellen van stedenbouwkundige inlichtingen.
- Onthaal en advies aan architecten, ontwikkelaars, eigenaars en burgers, beoordeling van schetsen en projecten, advies over de haalbaarheid van projecten en de te volgen procedure.
Uw profiel
- Je beschikt over een bachelordiploma in stedenbouw, milieubeheer, bouwkunde of een technische richting.
- Je hebt een eerste gelijkaardige ervaring en kennis van stedenbouw (wetgevingsinstrumenten, planlezen, enz.).
- Je bent georganiseerd en nauwkeurig.
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
Ons aanbod
- Een voltijdse functie met tal van mogelijkheden op basis van een contract van onbepaalde duur.
- Een salaris volgens de barema’s van het openbaar ambt niveau B (vakantiegeld en eindejaarspremie), waarbij relevante anciënniteit volledig wordt overgenomen.
- Maaltijdcheques (8€/dag).
- Ziekenhuisverzekering.
- Aanvullend pensioen.
- Een gratis abonnement op de MIVB en deelname in de kosten van andere openbaarvervoerabonnementen en/of fiets-/voetgangersvergoeding.
- Aantrekkelijke verlofregeling.
- Een afwisselende job met verantwoordelijkheden, persoonlijke bijdragen en tal van opleidingsmogelijkheden.
- Een goede balans tussen werk en privéleven.
- De kans om deel uit te maken van een dynamische en solidaire dienst.
Hoe solliciteren?
Stuur ons je CV, motivatiebrief en een kopie van je bachelordiploma of gelijkwaardigheid vóór 17 oktober 2024 naar het volgende adres: jobs@auderghem.brussels.
Houd er rekening mee dat er op 22 oktober een eerste schriftelijke proef zal plaatsvinden.
Wij zorgen voor een actief diversiteitsbeheer door gelijke kansen, behandeling en toegang tot selectieprocedures te garanderen voor al onze kandidaten.
De gemeente Oudergem is voor haar basisscholen op zoek naar een leerkracht protestantse godsdienst cursus voor 3 lesuren.
Algemene opdracht van de functie
Prostetantse godsdienst cursus verzorgen in de klassen van het lageronderwijs en dat tot 4 juli 2025. Een verlenging is mogelijk voor het schooljaar 2025-2026.
Het gaat om een openstaande betrekking.
Verdeling van de lesuren
- 3 lesuren op donderdag in scholencentrum Souverain/Cirquétudes
Heb je interesse?
Stuur je curriculum vitae samen met je motivatiebrief naar de heer Bernard MUGRABI, pedagogisch adviseur voor de gemeente Oudergem: bmugrabi@oudergem.brussels
De gemeente Oudergem is voor haar basisscholen op zoek naar een leerkracht katholieke godsdienst cursus voor 5 lesuren.
Algemene opdracht van de functie
Katholieke godsdienst cursus verzorgen in de klassen van het lageronderwijs en dat tot 4 juli 2025. Een verlenging is mogelijk voor het schooljaar 2025-2026.
Het gaat om een openstaande betrekking.
Verdeling van de lesuren
- 2 lesuren op maandag in scholencentrum Les Marronniers.
- 3 lesuren op dinsdag in scholencentrum Blankedelle
Heb je interesse?
Stuur je curriculum vitae samen met je motivatiebrief naar de heer Bernard MUGRABI, pedagogisch adviseur voor de gemeente Oudergem: bmugrabi@oudergem.brussels
De Dienst Peuterzorg gemeente Oudergem is regelmatig op zoek naar hulparbeiders-schoonmakers om voltijds te werken in haar vier gemeentelijke kinderdagverblijven. Regelmatig moeten vervangposten worden ingevuld, met de mogelijkheid van een contract van onbepaalde duur.
Algemene toelatingsvoorwaarden:
- Graad: hulparbeider - schoonmaker
- Niveau: E
- Dienst: Peuterzorg (kinderdagverblijven)
Een diploma is niet vereist; ervaring in kantines of keukens is een pluspunt.
Gedrag vertonen in overeenstemming met de eisen van de functie.
Fysiek geschikt zijn voor de uit te oefenen functie en het medisch onderzoek met goed gevolg ondergaan.
Functieomschrijving
- Instaan voor het schoonmaken, het bereiden van maaltijden en het onderhoud van een kinderdagverblijf, alleen of met een collega.
- Bijdragen aan de levenskwaliteit in het kinderdagverblijf door de te zorgen voor de netheid en het onderhoud van de ruimtes.
- Technische en logistieke ondersteuning bieden aan het ondersteunend personeel en de directie van het kinderdagverblijf.
- De betrokkenheid van de kinderdagverblijven in de Good Food-aanpak ondersteunen.
Opdrachten
- Iedere dag kwaliteitsvolle maaltijden bieden en ervoor zorgen dat specifieke voedingsregelingen voor de kinderen opgevolgd worden;
- Menuvoorstellen voorleggen aan de verpleegkundige-directrice;
- De hygiënevoorschriften naleven in overeenstemming met de normen voor kinderdagverblijven;
- De temperatuur van maaltijden en koelkasten controleren;
- Voedselleveringen controleren;
- De traceerbaarheid van maaltijden die in de crèche worden geserveerd (getuigenschotels) waarborgen en controleren;
- Het opruimen en schoonmaken van de elementen in de keuken coördineren;
- Het economaat en de voedselbestellingen voorbereiden;
- Het algemene onderhoud van de lokalen verzorgen en het schoonmaakplan voor het kinderdagverblijf dat is opgesteld door de verpleegkundige-directrice uitvoeren;
- Ervoor zorgen dat de beslissingen van de gemeentelijke inrichtende macht en de regels van het ONE en het FAVV met betrekking tot de functie worden nageleefd.
- Kinderen helpen goede eetgewoonten aan te leren, met respect voor hun tempo en voedingsbehoeften;
- Beschikbaar zijn om te werken op verzoek van de verpleegkundige-directrice in een van de gemeentelijke kinderdagverblijven, volgens hun behoeften.
Vereiste technische vaardigheden:
Poetshulp:
- Schoonmaaktechnieken toepassen;
- Materiaal en onderhoudsproducten correct, veilig en hygiënisch gebruiken.
Kok:
- Voedsel kunnen bereiden (schillen, snijden, koken...) voor een groot aantal maaltijden;
- De reeks handelingen uitvoeren met strikte naleving van gezondheids- en veiligheidsregels en volgens de beste praktijken;
- De technieken beheersen om gerechten te bereiden op basis van ruwe ingrediënten of halfbereide producten: voorbereiding, koken, opwarmen enz.
- De HACCP-methode kennen en respecteren is een pluspunt;
- De beginselen van ergonomie kennen om je werkpost in te delen;
- Een goede kennis van het Frans hebben om bestellingen door te geven;
Voorwaarden en overeenkomst:
- Loon volgens de gemeentelijke barema's (niveau E);
- vakantiegeld
- eindejaarspremie
- gratis MIVB-abonnement
- Terugbetaling van verplaatsingskosten voor andere openbare vervoerswijzen tot 88%;
- fiets- en voetgangerspremie
- In aanmerking nemen van de opgebouwde anciënniteit in de overheids- en privésector;
- Tweetaligheidspremie FR/NL op basis van attesten die door SELOR of een andere erkende taalcertificeringsinstantie worden afgeleverd;
- Maaltijdcheques van € 8;
- Hospitalisatieverzekering (tussenkomst van de werkgever of gratis voor de basisformule);
- Aangename werkomgeving;
- Flexibele werkuren (vanaf 7.00 - 7.30 u. 's ochtends, afhankelijk van het kinderdagverblijf);
- 5 dagen/week à rato van 37/30 uur per week (maandag tot vrijdag);
- Opleidingsmogelijkheden:
- Aanleg van een wervingsreserve die drie jaar geldig blijft.
Interesse?
Stuur, op straffe van nietigheid, je kandidatuurdossier (cv + motivatiebrief + kopie van diploma) naar de dienst Peuterzorg van het gemeentebestuur van Oudergem, Emile Idiersstraat 12, 1160 Brussel (of via e-mail naar: petiteenfance@auderghem.brussels.
Praktisch
-
U wenst onze werkaanbiedingen niet meer via e-mail te ontvangen.
U kunt zich te allen tijde uitschrijven, ofwel door te klikken op de link "Uitschrijven" die opgenomen is in elke mail met werkaanbiedingen die wij u sturen, ofwel door het uitschrijvingsformulier te gebruiken.
-
Verwerking van uw persoonsgegevens
Alle informatie is beschikbaar op deze pagina .
-
Aanvraagformulier voor de uitoefening van rechten met betrekking tot persoonsgegevens
Alle informatie is beschikbaar op deze pagina.
Onze werkaanbiedingen ontvangen via e-mail
Om u in te schrijven op de verzendlijst voor onze werkaanbiedingen vult u dit formulier in.