Alle news

12/09

Openbaar onderzoek: Aanvraag van een BBP (wijziging)

Het volgende project wordt aan het openbaar onderzoek onderworpen: Wijziging van het bijzondere bestemmingsplan (BBP) “DELTA PARTIM 13” en het Milieueffectenrapport (MER)

  • Adres van het goed: Triomflaan215
  • Identiteit van de aanvrager: Gemeente Oudergem   
  • Voorwerp van de aanvraag: Dossier  (NOVA referentie 02/PPAS/1718608), met betrekking tot het gedeeltelijke wijziging van het BBP Delta Partim 13
  • Aard van de hoofdactiviteit : Huisvesting
  • Perimeter en gebied :
    • In het Gewestelijk Bestemmingsplan (B.R.B.H.G. van 03/05/2001) : voorzieningsgebied, spoorweggebied
    • In het Bijzonder Bestemmingsplan nr 13 (K.B. van 12/09/2013) : multifunctionele zone
  • Hoofdredenen van het onderzoek : artikels 40 & volgende van de voormalige BWRO

Het openbaar onderzoek loopt van 12/09/2025 tot 11/10/2025

De vergadering van de overlegcommissie is vastgelegd op donderdag 23/10/2025 op het gemeentehuis, Emile Idiersstraat 12 - 1160 Brussel.

Tijdens de hele duur van het openbaar onderzoek kan het volledig dossier van de aanvraag op het gemeentebestuur van Oudergem worden geraadpleegd (Emile Idiersstraat 12, stedenbouw, 5de verdieping) :

  • van maandag tot vrijdag : ’s morgens tussen 8u30 en 11u30.
  • op donderdag : van 17u tot 20u.

Technische uitleg over het dossier kan worden bekomen bij het gemeentebestuur op maandag tussen 8u30 en 11u30 of na telefonische afspraak op 02/676.49.45.

Het dossier is ook online bereikbaar op het volgende adres : https://www.oudergem.be/news/openbaar-onderzoek-bbp-delta

De opmerkingen en bezwaren over het dossier kunnen worden gericht :

  • schriftelijk tot het College van Burgemeester en Schepenen, Emile Idiersstraat 12 - 1160 Brussel,
  • of via email naar het volgende adres : urbanisme@auderghem.brussels,

uiterlijk op 11/10/2025.

Indien nodig mondeling tijdens het openbaar onderzoek, bij de dienst stedenbouw-leefmilieu, volgens het hierboven vermelde uurrooster.

Tijdens het openbaar onderzoek kan elke persoon schriftelijk aan het College van Burgemeester en Schepenen vragen om door de overlegcommissie gehoord te worden.

De volgorde van de behandeling van het dossier in de overlegcommissie wordt aangekondigd op de website van de gemeente of is 15 dagen voor de zitting van de commissie op aanvraag beschikbaar op de gemeentelijke dienst voor stedenbouw.

Documenten